La neteja amb ultrasons es l'ultima tecnologia aplicada al tallers de rectificats, reparacions y mecánica especialitzada per netejar les peçes de tots els elements adherits consequencia del seu funcionament normal.
La neteja es produeix com a resultat d'introduir ones d'ultrasons en l'aigua (barrejada amb producte detergent biodegradable) a traves dels generadors d'ultrasons altrament anomenats transductors
Aquestes ones es transmeteixen per tot el dipósit provocant una serie implosions dins de l'aigua , fenómen conegut com a cavitació
L'equip de neteja s'aprofita d'aquestes implosions per trencar l'estructura molecular de la brutícia adherida a les peçes aconseguin una neteja a fons. Aquest sistema per inmersió aconsegueix que es netejin tots els racons , conductes i orificis interns de difícil accés doncs tota la peça está en contacte amb l'aigua i els ultrasons.
Les ventatjes que ofereix en vers del sistema tradicional son moltes i variades :
Reducció de costos energétics, els transductors consumeixen menys que les resistencies tradicionals.
Reducció de temps de má d'obra
Estalvi de temps, aproximadament un 60% en vers el metóde tradicional
Estalvi d'aigua i productes detergents
Protecció del risc davant inhalacions de materies perilloses / agresives
Tecnologia mes neta, amb separació de residus en l'equip (olis, fangs, aigua)
Millor qualitat en la neteja, encara sense veure-ho les parts interiors s'han netejat.
Nul impacte en plastics, gomes, tóriques, retens, no degrada els materials.
Concretament apliquem la neteja amb ultrasons a tota una diversitat de peçes amb les que treballem a diari, ho fem servir per netejar restes d'oli , fang, carbonilla adherida, óxid dins els passos de regriferacio en tot un seguit de peçes:
Culates , blocs , carburadors, cilindres, cigonyals, arbres de leves, accesoris (molles, platets, arandeles, tornilleria), colectors d'admisio, escapament, tambors de fre, boixes de rodaments, alternadors, llantes de cotxe , moto, sistemes egr ...
Aqui us poso unes fotografies dels resultats en una neteja d'admisió variable :
AVANS:
Molta carbonilla incrustada degut principalment al sistema EGR
Detall de com queden les peçes un cop netas:
Com podeu veure els resultats son impressionants, així doncs si teniu alguna peça u objecte molt brut i no sabeu com netejar-ho sempre podeu contactar amb nosaltres doncs mirarem de trobar sol.lucions
No hay comentarios:
Publicar un comentario